Beste parochianen, verheugd kunnen wij u berichten dat de capaciteit van het parochiesecretariaat verdubbeld is met het aannemen van Marianne van Gemert, die samen met Diana Jakobs, op het parochiecentrum-secretariaat elke werkdag bereikbaar zijn voor uw vragen over kerkbijdrage, ledenadministratie, kerkhofadministratie, kerkbijdrage, kleine parochiebibliotheek en overige parochiΓ«le zaken.
Zie bijgaand de nieuwe openingstijden vanaf 1 juli 2026 van het parochiecentrum.
Maandag t/m vrijdag van 09.00 – 12.30 uur.
| Even voorstellen Mijn naam is Marianne van Gemert en sinds kort ben ik werkzaam als administratief medewerkster bij de Parochie Maria, Moeder van de Kerk. Ik woon inmiddels zes jaar in Boxmeer, ben getrouwd en heb twee volwassen zoons. Ik ben geboren in Stevensbeek, maar ben opgegroeid in Sint Anthonis, waar ik ook het grootste deel van mijn leven heb gewoond. Ook mijn kinderen zijn in Sint Anthonis opgegroeid, waardoor dit voor mij een vertrouwde omgeving is. In mijn vrije tijd wandel ik graag. Daarnaast vind ik het leuk om bezig te zijn met textiel, maak ik met plezier fotoboeken op de computer en ga ik wekelijks naar een schilderclubje. Ook heb ik vijftien jaar muziek gemaakt bij de harmonie in Sint Anthonis, eerst op klarinet en later op hobo. Mensen omschrijven mij vaak als rustig, behulpzaam en betrokken. Na jarenlang administratief werk te hebben gedaan, sprak deze functie mij direct aan. Wat mij vooral aanspreekt, is de afwisseling in het werk en de betrokkenheid van de mensen binnen de parochie. Ik kijk ernaar uit om de komende tijd de parochianen, vrijwilligers en collega’s beter te leren kennen en mijn weg binnen de parochie te vinden. Misschien ontmoeten we elkaar binnenkort. Ik heb in ieder geval veel zin om aan de slag te gaan. Hartelijke groet, Marianne van Gemert |